Otwarty konkurs ofert na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Brody.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
10 stycznia 2019

I. Zamawiający:

Gmina Brody

działająca za pośrednictwem

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach

II. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty:

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Świadczenie usług schronienia dla 2 osób bezdomnych w postaci schroniska dla bezdomnych, spełniających następujące warunki:

a) status bezdomnego;

b) ostatnie miejsce zameldowania w Gminie Brody

c) konieczność zapewnienia pomocy w formie schronienia.

2. Warunki zamówienia:

2.1. Każdorazowe umieszczenie danej osoby odbywa się na podstawie skierowania oraz indywidualnej decyzji administracyjnej o umieszczeniu w schronisku, wydanej przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach. Decyzje zawierać będą:
imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług
w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni.

2.2. Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia usług oraz standardu obiektu określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych i ogrzewalni (Dz. U. z 2017 r., poz. 953).

2.3. Liczba osób wymagających schronienia:

Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych
z terenu Gminy Brody, dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.

2.4. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie, co miesiąc w terminie
do 10 dnia następnego miesiąca.

2.5. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi
w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do zamawiającego.

2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.

3. Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do odwołania.

4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

4.1. Wymagania niezbędne: w otwartym konkursie ofert mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

4.2. Wymagania dotyczące lokalu schroniska: Wykonawca winien posiadać warunki lokalowe określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych i ogrzewalni (Dz. U. z 2017 r., poz. 953) Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia

4.3. Stawkę dziennego pobytu dla 1 osoby należy podać w ofercie realizacji zadania publicznego. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania stawki brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.

5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

- wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument określający podstawę prawną działalności podmiotu.

- w przypadku fundacji i stowarzyszeń - aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis
z Krajowego Rejestru Sądowego,

- w przypadku pozostałych podmiotów‐ inny dokument właściwy dla podmiotu,
- dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących
z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,

- inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby
do reprezentowania podmiotu - dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym
o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych
do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające :

- upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,

- zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę porozumienia z Ośrodkiem

Pomocy Społecznej w Brodach.

- upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie,

- odpis statutu.

6. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie.

Imię i Nazwisko: Martyna Kutera

tel. 41- 2710191

e‐mail: opsbrody@poczta.onet.pl

7. Termin związania ofertą: bezterminowo

8. Opis sposobu przygotowywania ofert:

Oferty należy sporządzić w języku polskim, pisemnie pod rygorem nieważności.

9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty można składać drogą pocztową na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Brodach, ul. Stanisława Staszica 3, 27-230 Brody

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: opsbrody@poczta.onet.pl

z dopiskiem: „Udzielenie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Brody”

Oferty należy składać do 11.01.2019 r.

Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie 14 dni roboczych i zostanie opublikowane stronie internetowej GOPS w Brodach. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,  wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

- najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta,

11. W roku 2019 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej nie wykonywał zadania własnego gminy, polegające na zapewnieniu schronienia osobom tego pozbawionym.

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Martyna Kutera

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Brodach

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach
Data utworzenia:2019-01-10
Data publikacji:2019-01-10
Osoba sporządzająca dokument:Marta Prokop
Osoba wprowadzająca dokument:Łukasz Wzorek
Liczba odwiedzin:497