Otwarty konkurs ofert na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Brody.
I. Zamawiający:
Gmina Brody
działająca za pośrednictwem
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach
II. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Świadczenie usług schronienia dla 2 osób bezdomnych w postaci schroniska dla bezdomnych, spełniających następujące warunki:
a) status bezdomnego;
b) ostatnie miejsce zameldowania w Gminie Brody
c) konieczność zapewnienia pomocy w formie schronienia.
2. Warunki zamówienia:
2.1. Każdorazowe umieszczenie danej osoby odbywa się na podstawie skierowania oraz indywidualnej decyzji administracyjnej o umieszczeniu w schronisku, wydanej przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach. Decyzje zawierać będą:
imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług
w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni.
2.2. Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia usług oraz standardu obiektu określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych i ogrzewalni (Dz. U. z 2017 r., poz. 953).
2.3. Liczba osób wymagających schronienia:
Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych
z terenu Gminy Brody, dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
2.4. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie, co miesiąc w terminie
do 10 dnia następnego miesiąca.
2.5. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi
w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do zamawiającego.
2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.
3. Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do odwołania.
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
4.1. Wymagania niezbędne: w otwartym konkursie ofert mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4.2. Wymagania dotyczące lokalu schroniska: Wykonawca winien posiadać warunki lokalowe określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych i ogrzewalni (Dz. U. z 2017 r., poz. 953) Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia
4.3. Stawkę dziennego pobytu dla 1 osoby należy podać w ofercie realizacji zadania publicznego. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania stawki brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument określający podstawę prawną działalności podmiotu.
- w przypadku fundacji i stowarzyszeń - aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis
z Krajowego Rejestru Sądowego,
- w przypadku pozostałych podmiotów‐ inny dokument właściwy dla podmiotu,
- dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących
z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,
- inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby
do reprezentowania podmiotu - dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym
o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych
do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające :
- upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
- zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę porozumienia z Ośrodkiem
Pomocy Społecznej w Brodach.
- upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie,
- odpis statutu.
6. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie.
Imię i Nazwisko: Martyna Kutera
tel. 41- 2710191
e‐mail: opsbrody@poczta.onet.pl
7. Termin związania ofertą: bezterminowo
8. Opis sposobu przygotowywania ofert:
Oferty należy sporządzić w języku polskim, pisemnie pod rygorem nieważności.
9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty można składać drogą pocztową na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Brodach, ul. Stanisława Staszica 3, 27-230 Brody
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: opsbrody@poczta.onet.pl
z dopiskiem: „Udzielenie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Brody”
Oferty należy składać do 11.01.2019 r.
Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie 14 dni roboczych i zostanie opublikowane stronie internetowej GOPS w Brodach. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
- najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta,
11. W roku 2019 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej nie wykonywał zadania własnego gminy, polegające na zapewnieniu schronienia osobom tego pozbawionym.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Martyna Kutera
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Brodach
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach |
---|---|
Data utworzenia: | 2019-01-10 |
Data publikacji: | 2019-01-10 |
Osoba sporządzająca dokument: | Marta Prokop |
Osoba wprowadzająca dokument: | Łukasz Wzorek |
Liczba odwiedzin: | 497 |